Telefonun garantisi olunca ne olur?
Tüketiciye göre, cep telefonu üreticileri veya satıcıları 2 yıllık garantidir. Bu süre zarfında, cihazlar üretici tarafından arızalarda onarılır veya değiştirilir.
Garanti kapsamına ne girer?
Fiat’ta oluşturulan kontrollere göre üretim hatası nedeniyle garantinin kapsamı yanlış parçalardır. Onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gerekli işleme. Onarım sürecini garantinin bir parçası olarak yerine getirmek için gereken malzemelerin tedarikini kapsar.
Garantiye giden telefona ücret ödenir mi?
Garanti süresi boyunca malzeme ve işleme ve montaj hataları nedeniyle arızalar, işleme maliyetleri, parçalardaki değişiklik veya başka bir adın ücretsiz olarak onarılması durumunda.
Garantisi olan telefonun ekranı kırıldı garantiye girer mi?
Cevap: Cep telefonu üreticisi, ön camlar, tüm hasarların ekranı ve dokunuşu gibi: B. Kullanıcı hatasını kırmak ve kırmak. Bu nedenle, kırılmış veya net ekranları garantinin bir parçası olarak değiştirmeyin.
Garanti şartları nelerdir?
Garanti belgesindeki zorunlu makaleler nelerdir? Üretici veya ithalatçı hakkında bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve malların tüketiciye tarihi ve teslimatı hakkında ayrıntılar. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tüm garanti hakkında daha fazla unsur …
Dokunmatik bozulması garantiye girer mi?
Ekran, ekranın dökümü, ön cam yırtığı, ekranın iç kırığı, telefonun etkileri ve sıvı teması olarak garantinin kapsamından hariç tutulur.
Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?
Ürün, tüketici tarafından yazılan talimatlara ve kılavuzlarda yazılan talimatlara aykırı olarak kullanılırsa ürün garanti edilmez. Etki veya ıslak, bu koşulların ani değişikliklere, bozulmasına ve oksidasyonuna karşı garantiden kalır.
Garanti belgesi neleri kapsar?
Garanti Sertifikası, üretici üreticilerinin veya ithalatçıların değiştirilmesinin yeni bir kişi tarafından ücretsiz olarak ve satıcı ve tüketicinin yükümlülüklerini yerine getirme, onarım, geri ödenmesi veya fiyat azaltma işlemlerini taahhüt ettiğini gösteren bir belgedir.
Garanti sorumluluğu nedir?
Başka bir deyişle, garanti, temel ilişkideki borçtan bağımsız olarak borçlunun yasasından sorumlu olmayı kabul eder ve borçlunun borçlarını yerine getirmezse alacaklının maruz kaldığı hasarı telafi etmekle yükümlüdür.
Garantiye giden cihaz kaç günde gelir?
Bu kez 20 iş günü olarak belirlendi. Ürün tüketiciyi yetkili hizmet aracılığıyla onarmak mümkün değilse, haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün iadesini talep edebilir. Tüketici utanç için başvurabilir.
Garanti için fatura şart mı?
Garantinin garantisi, malların teslimat tarihinden ve 3 yıldan başlar. 2. Garanti süresi boyunca Garanti Hizmetinden yararlanmak için, satış tarihi ve onaylanan garanti sertifikası veya tüccar faturaları gereklidir.
Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?
Garanti garantisi malların tesliminden sonra başlar. Garanti süresi boyunca gerekli onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilir. Onarım ürünleri en son 30 günde onarılmalıdır. Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz.
Cep telefonu garantisi neleri kapsar?
Garanti, satın alma tarihinden itibaren ana ünite (cep telefonu) ve aksesuarlar (şarj kablosu ve şarj cihazı) için iki (2) yıl için geçerlidir. Yukarıda belirtilen makaleye bakılmaksızın, Xiaomi, yürürlükteki yasalar tarafından sürdürülen asgari yasayı hariç tutmaz veya askıya almaz.
Telefon Ekran Değişimi Kaç TL?
500 TL – 6.
İç ekran kırılırsa ne olur?
Telefonun dahili ekranı bozulursa, dokunma işlevi genellikle hasar görür. Dahili reklam, telefonun temas duyumlarının olduğu seviyedir. Bu katman hasar görürse, dokunmatik ekranın işlevini tamamen kaybetmesi veya belirli alanlardaki işlevi kaybetmesi mümkündür.
Yeni alınan telefonun garantisi nasıl başlar?
Türkiye’deki Tüketici Yasası’nın özeti, ürününüzle aldığınız basılı garanti belgesindedir. Garantinin garantisi, ürünün teslimat tarihinde ve 2 yıl başlar.
Garantili ürün tamir edilmezse ne olur?
Arıza, malların garanti süresi içinde yetkili benzin istasyonuna veya satıcıya teslim edilmesinden sonraki on iş günü içinde çözülemezse, üretici veya ithalatçı; Mallar onarana kadar, tüketicinin kullanımına benzer mülklere sahip başka bir mal atamak zorunludur.
Garantisi olan telefon iade edilir mi?
Tüketici utanç için başvurabilir. Tüketici, olasılıklarda yeni bir modelle değişim isteyebilir. Satıcı ürünü yeni bir ürünle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.
Telefon garantiye gidince fotoğraf silinir mi?
Hizmet sırasında güvenlik işleminden sonra dosyaları silebilirsiniz. “